הרשת מלאה בתכנים ממומנים ואורגניים, ברמות שונות של הפקה, אשר עונים על צרכים של מפרסמים מול קהלים שונים. במיוחד, לאור העלייה המאסיבית בכמות הגולשים באינטרנט ובנפח המסחר המקוון של השנים האחרונות. ולכן, אם יש אתגרת אחד מהותי שניצב בפני כל מנהל בחברה או בית עסק, הוא הצורך לבלוט מעל כל המתחרים עם תכנים ברמה הכי גבוהה שיש.
ברור המקרים – הפתרון נמצא ממש מול העיניים, והוא יכול להיות הפקת סרטוני תדמית מקצועיים. כשיש לכם תוכן וידאו איכותי, ערוך למשעי המציג את הארגון שלכם בצורה ברורה לקהל, כל קמפיין שאתם רוצים להעלות יכול לקבל רובד נוסף של מקצועיות. וההצלחה, היא כבר תגיע במהירות.
היכרות עם החברה, הפעילות והאנשים שמאחורי..
על מנת לשבור את דפוס התשלום על פרסום ממומן, במיוחד כאשר בוחרים להשקיע בתוכן כמו סרטון תדמית, צריך להסתכל על כל האותיות הכי קטנות. האחריות של אנשי חברות הפקת סרטון תדמית היא לזהות את אותם היתרונות היחסיים של החברה שלכם ולתרגם אותם לכדי תמונה ויזואלית ברורה בתוך הסרטונים. ולכך, כל תהליך עבודה ליצירת סרטון תדמית, חייב להתבסס על היכרות ברמה כמה שיותר טובה ועמוקה עם החברה ופעילותה. ואכן, זה הוא השלב הראשון שעוברים הלקוחות, ביחד עם אנשי ההפקה, על מנת להפיק סרטון תדמית מושלם – היכרות ויצירת אפיון חברה.
עבודה מקצועית לתוצר אופטימלי, בכל פעם מחדש
מכאן ואילך, העבודה על הפקת הסרטון צוברת תאוצה, וכלל אנשי המקצוע מתגייסים למטרה החשובה. החל מאנשי התסריט, שתפקידם הוא להעלות על הכתב את הרעיון הכללי, כדי ליצור סרטון ברור עם מסרים קליטים ללקוחות. וכלה בצוותי הצילום היוצאים לשטח, אשר מגשימים בפועל את החלום ויוצרים צילומים באיכות הכי גבוהה שיש. בכל שלב בדרך, אתם יכולים לראות עד כמה ההחלטה לפנות אל המומחים והמנוסים ביותר בתחום, תורמת לקבל התוצר הסופי האידיאלי. כמו פס ייצור נטול פגמים, כל אחד תורם את הידע האישי והמקצועי שלו, וביחד איתכם נוצר הסרטון שיהיה בסופו של יום, הפנים של החברה שלכם.
יוצאים מהשגרה – ושם מוצאים תקשורת אפקטיבית
כאמור, העבודה של אנשי מקצוע יצירתיים ומיומנים היא ערובה חזקה במיוחד להצלחת ההפקה כולה. אבל, לצד עבודת הצילום המקצועית, יש אלמנט אחד נוסף, אותו אתם רוצים להכיר, והוא יכול להשפיע על התוצר שלכם, דרסטית. אנחנו כמובן מדברים על הפנייה אל הקהל, בשפה שהוא מבין ורוצה לשמוע. הצלחה שיווקית היא קודם כל ולפני הכל, יצירת קשר דרך המדיות, עם קהל שלו דווקא מקשיב למסרים שלכם.
בשביל לגרום לקהל לשים לב למסרים החבויים והגלויים בסרטון – השפה היא כלי העבודה החשוב ביותר. בין שמדובר על שפה כתובה, טקסט מוקלט, ראיונות ויזואליים ואפילו מסרים שיווקיים עדינים שחבויים בסרטון. בשביל להצליח לעניין את הקהל, חשוב לשלב את כל האלמנטים הללו, באופן שיתפוס את תשומת הלב, כבר בשניות הראשונות לסרטון. חברה שתצליח להפיק לכם סרטון כזה, תהיה החברה שתצליח לפצח את משימת השיווק של העסק שלכם.
מידע נוסף ודוגמאות של סרטוני תדמית בתחומים שונים ניתן לראות באתר של סטודיו מרימיקס marimix.net