כל בעל עסק ולא משנה באיזה תחום הוא פועל, גם בארץ וגם בעולם ניצב אל מול אתגר מתמיד של גיוס לקוחות חדשים, כאשר ללא ספק בכל חברה קיימת מחלקת מכירות שתפקידה למעשה לאתר לקוחות פוטנציאליים ולהפוך אותם ללקוחות פעילים, אך השאלה שנשאלת כאן היא אחרת – האם קיימת אפשרות להפוך עבודתם של אנשי מכירות ליעילה יותר עבור בית העסק וגם עבור עצמם והאם קיימים כלים שיכולים לשפר אחוזי הצלחות במכירות?
והתשובה היא – בהחלט כן ושמו הוא סרטי תדמית על חבתרכם
קיים כלי נהדר שמאפשר לכל עסק להשתפר באופן ניכר ולהגדיל מחזור עסקאות בכמה וכמה מונים והכלי הזה נקרא סרטוני תדמית שבאופן ויזואלי ודי פשוט ממחיש ללקחות פוטנציאליים את המוצר או השירות של חברתכם וכל זאת תוך מספר דקות ספורות וכאשר אתם מנהלים מגעים עם לקוחות פוטנציאליים, למעשה הלקוח כבר יודע במה אתם עוסקים ולמעשה בשל לשמוע ביתר פירוט את ההצעה שלכם, כאשר ללא ספק המחיר על השרות שלכם או המוצר משחק תפקיד די חשוב ללקוחות, אבל לא רק המחיר אלא גם רצינות של החברה בה אתם עובדים וככל שתשקיעו בלקוחות פוטנציאליים באמצעות הפקת סרטוני תדמית יעילים עבורם, כאלו שמעבירים מסר בצורה פשוטה וקולעת, כך תזכו בלקוח נאמן כי הלקוח מבין שאתם עבדתם עבורו ובכדי לחסוך את הזמן היקר שלו בחיפושים אחרי חברה לאספקת שירות או מוצר בתחום מסוים, יצרתם סרטון תדמית מושקע על חבתכם שתוך דקות ואף שניות ספורות ניתן לזהות שאתם משדרים רצינות ועוצמה בשונה ממתחרים אחרים שלא בהכרח השקיעו מאמץ בלייצר תוכן טוב, תורם ואיכותי עבור קהל לקוחות שלהם בתחומם.
וכעת נשאלת שאלה אחרת – האם עצם יצירתם של סרטי תדמית על חברה זה מספיק בכדי לגייס לקוחות חדשים?
טוב, אז יצרנו סדרת סרטי תדמית שמקיפים את כל המוצרים הכי חשובים של חברתו, השקענו מתקציב הפרסום להפקה וצילומים, אך האתגר רק מתחיל, כאשר מחייב את החברה שהזמינה לעצמה הפקת סדרת סרטי תדמית לחשוף אותם אל מול אותם לקוחות רבים שמחפשים שירות או מוצר שלהם.
אז איך מפיצים את סרטי התדמית שלנו ללקחות פוטנציאליים?
האמת התשובה היא די פשוטה – את ההפצה ניתן לעשות בצורה מאוד יעילה באמצעות רשת אינטרנט, כאשר בין הערוצים שהרשת מציעה לנו לטובת השגת המטרה הסופית הם ללא ספק פרסום בגוגל ממומן ופרסום בפייסבוק (כן, ללא ספק קיימם גם ערוצים נוספים, אך מומלץ לנהוג עם תקציבי פרסום באופן נכון ויעיל ולבחור מספר קטן של ערוצים שיכולים להביא צמיחה עסקית גדולה ולהשקיע דווקא בהם).
וכעת מקימים מסעות פרסום תוך פילוח שוק היעד שלנו ובוחרים בצורה מושכלת את הקהל שלנו אם זה באמצעות הגדרת מגדר, מיקום גיאוגראפי, זמני פרסום וימים במהלך שבוע ועוד מספר פרמטרים שיהיה חשוב לקוחת גם אותם בחשבון לפני תחילת מסע פרסום להפצת סרטוני תדמית לקהל היעד שלנו.
ומכאן נשאר לעקוב אחרי המתרחש בשטח תוך בדיקות חוזרות של קמפיינים וטיוב שלהם ככל שיידרש ולהיות זמינים בטלפון ובמייל עבור אותם לקוחות שבוודאי יפנו אליכם לקבלת הצעה בתחום.
שיהיה בהצלחה!
לקבלת מידע נוספף אודות אפשרויות רבות ומגוונות בתחום הפקת סרטי תדמית לעסקים ושיווק באמצעות וידאו מוזמנים לבקר באתר של סטודיו מרימיקס שעוסק בתחום תקופה ארוכה וצברה ניסיון רב ומוניטין https://marimix.net