מידע עדכני ככל הניתן בתחומים שונים
  • רשימת נושאים ראשיים
    • קידום אתרים
    • אופנה והלבשה
    • תיקים וציוד לחיילים
    • נדל"ן
    • עורכי פטנטים סימני מסחר עריכת דין
    • אסתטיקה ויופי
    • לימודים וקריירה
    • אדריכלים יועצי נגישות ובטיחות פיקוח בניה
    • בניית אתרים
    • טיולים
  • רשימת נושאים ראשיים
    • קידום אתרים
    • אופנה והלבשה
    • תיקים וציוד לחיילים
    • נדל"ן
    • עורכי פטנטים סימני מסחר עריכת דין
    • אסתטיקה ויופי
    • לימודים וקריירה
    • אדריכלים יועצי נגישות ובטיחות פיקוח בניה
    • בניית אתרים
    • טיולים
מידע עדכני ככל הניתן בתחומים שונים
  • רשימת נושאים ראשיים
    • קידום אתרים
    • אופנה והלבשה
    • תיקים וציוד לחיילים
    • נדל"ן
    • עורכי פטנטים סימני מסחר עריכת דין
    • אסתטיקה ויופי
    • לימודים וקריירה
    • אדריכלים יועצי נגישות ובטיחות פיקוח בניה
    • בניית אתרים
    • טיולים
  • רשימת נושאים ראשיים
    • קידום אתרים
    • אופנה והלבשה
    • תיקים וציוד לחיילים
    • נדל"ן
    • עורכי פטנטים סימני מסחר עריכת דין
    • אסתטיקה ויופי
    • לימודים וקריירה
    • אדריכלים יועצי נגישות ובטיחות פיקוח בניה
    • בניית אתרים
    • טיולים
ראשי » בניית אתרים » 8 סיבות לבנות אתר קטלוג אלקטרוני שיגביר באופן ניכר את המכירות שלכם בעסק

8 סיבות לבנות אתר קטלוג אלקטרוני שיגביר באופן ניכר את המכירות שלכם בעסק

Admin 18 בינואר 2019 2:09 סגור לתגובות על 8 סיבות לבנות אתר קטלוג אלקטרוני שיגביר באופן ניכר את המכירות שלכם בעסק

קטלוגים היוו חלק משמעותי בתעשיית המכירות מעסק-לעסק במשך עשרות שנים.

 

אבל כפלטפורמה להצגת מוצרים ושירותים למכירה הם תלויים נורא במידע ומחירים סטטיים ותהליך קנייה די מיושן.

 

בהמון תעשיות מסורתיות, קטלוגים מודפסים מילאו תפקיד חשוב בתהליך איסוף המידע לפני הרכישה, וההזמנות בוצעו ישירות מול נציגי מכירות, טלפון, פקס או מייל בהתאם.

 

העובדה היא:

כיום, 94% מהקונים במכירות מעסק-לעסק מחפשים מידע באינטרנט בנקודה כלשהי בתהליך הקניה. כשזה מגיע לרכישה אונליין, ב-2014, יותר מ2/3 (68%) מהקונים במכירות מעסק-לעסק רכשו מוצרים אונליין, והמספר רק גדל וגדל מאז.

 

עכשיו, יותר ויותר קונים מצפים שתהיה להם היכולת להזמין מוצרים אונליין בכל זמן שירצו, בלי שום התערבות אנושית.

 

מענה לדרישות

 

כדי לעמוד בקצב של התפתחות התעשייה, יותר ויותר חברות מסחר מעסק-לעסק עמדו בדרישות למודל מסחר אלקטרוני אינטרנטי על-ידי בניית אתר קטלוג ואתרי מוצר עם דגש על שיווק יעיל ונכון באינטרנט.

 

אבל, איך הם עושים את זה?

 

דבר ראשון, הם מתקדמים מדפוס לדיגיטל כדי שיוכלו להנגיש את כל המידע שלהם בדיוק לאיפה שנמצאים הלקוחות שלהם.

 

דבר שני, יש את אלה שלוקחים עוד צעד קדימה ומטמיעים את הקטלוגים האינטרנטיים שלהם עם פתרונות המסחר האלקטרוני שלהם, מה שמביא ללקוחות חוויית רכישה אינטרנטית חלקה יותר.

 

מקרה: איך להגביר משמעותית מהירות בשוק וברכישות אונליין >>

 

קטלוגי המכירות הם עדיין אבני הפינה למכירות מעסק-לעסק המודרניות, והם אפילו משפיעים על הרגלי הקניה של הלקוחות ומגבירים את המכירות בפורמט דיגיטלי כקטלוגים אלקטרוניים אינטראקטיביים.

 

רוצים לדעת מה החלק הטוב ביותר בכל זה?

 

תוכנות לקטלוגים אלקטרוניים חזקות יותר עכשיו מאי פעם, ויותר ישירים וברורים לשימוש.

בואו נסתכל על כמה מהפלוסים:

 

  1. לקוחות מוצאים את המוצרים והפרסומים שלכם בכל מקום

    אם אתם לא נמצאים איפה שהלקוחות שלכם נמצאים, אתם מפספסים!
    עם המעבר לדיגיטל, אנשים יכולים בקלות למצוא את הדילים שאתם מציעים, פרסומים, מוצרים, שירותים ומידע רלוונטי נוסף מכל מקום ומכל מכשיר. הם לא צריכים לסחוב איתם כמה קטלוגים מודפסים בני 800 עמודים להשוואת מחירים.

    זכרו:

    בניית אתר מכירות ומסחר אלקטרוני יעיל ואפקטיבי למכירות מעסק-לעסק מגיע ליותר לקוחות מקטלוג מודפס, מה שפותח עולם הזדמנויות חדש להשיג עוד לקוחות פוטנציאליים שיצפו בתכנים שלכם.

  2. עדכון מיידי

    בגלל שאפשר לעדכן באופן מיידי את הקטלוג האינטרנטי שלכם ולהוסיף תיאורי מוצר, תמונות ומחירים, הקונים שלכם תמיד ייראו מידע והצעות מעודכנות ממש בידיים שלהם. בכל פעם שהם יצפו בפרסומים שלכם, הם ייראו את הגרסה המעודכנת ביותר.

  3. הרחבת טווח הלקוחות שלכם

    קטלוגים אלקטרוניים עוזרים להגדיל את המכירות שלכם, בגלל שאתם לא מוגבלים להפצה דרך שירותי הדואר, סוכני מכירות או אירועי מכירה.

    עם הגרסאות הדיגיטליות, יש לכם אינסוף אפשרויות להגיע לקהל היעד שלכם. שווקו את הקטלוגים האלקטרוניים שלכם דרך:

    א. קמפיינים דרך האימייל
    ב. האתר שלכם
    ג. מדיה חברתית

    אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של גרסה דיגיטלית הוא שאפשר לשתף אותה ברשתות החברתיות השונות, ביניהן פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, או אתרים תעשייתיים.

    עם העובדה שאנחנו מופצצים במידע כל יום, חשוב לנו שהמידע שאנחנו מקבלים יהיה רלוונטי לצרכים ולרצונות הספציפיים שלנו. בפרסום בקבוצות שמתאימות לתחום שלכם או מעניינות את קהל היעד שלכם, אתם מקבלים גישה נרחבת ועקבית יותר לקהל.

    כשאנחנו רואים משהו שרלוונטי לנו, יש לנו נטייה יותר גדולה להגיב לתוכן ולשתף אותו. שיתוף הקטלוגים שלכם ע"י לקוחות קיימים או פוטנציאליים יכול להגדיל את המכירות שלכם בצורה משמעותית.

    בנוסף לקידום הקטלוגים שלכם בחינם, תוכלו גם להשקיע קצת כסף בפרסום אונליין לדוגמא באמצעות קידום אתר בגוגל בתוצאות אורגניות באמצעות חברות לקידום עסקים ברשת במטרה להרחיב את הגישה שלכם ללקוחות עוד יותר, וכאן חשוב מאוד למקד את הפרסומות שלכם לקהל היעד שלכם כדי לקבל המרה יותר גבוהה וטובה.

  4. חסכון בזמן בתהליך ההזמנה

    עם קטלוג מסחר דיגיטלי, אפשר לייצר מכירות מהר יותר מכל מכשיר – מחשב, טאבלט או סמארטפון. הגברת המהירות בתהליך השיווק חוסכת זמן גם לקונה וגם לספק.

    חלק מביסוס תהליך מכירה יעיל הוא הערוצים הדיגיטליים הנכונים. שילוב חנות עם הקטלוגים האלקטרוניים שלכם יקל בהרבה על תהליך המכירה. בצורה הזו, לקוחות יוכלו להזמין מתוך הקטלוגים בכל זמן שמתאים להם ומאיפה שירצו.

    זה מטורף:
    בחברות מסוימות זה חוסך להם 50% מהזמן שלוקח בדרך כלל לטפל בסוגים אחרים של הזמנות.

    ג'וזף רוברטס, מנהל פרסום המסחר האלקטרוני בחברת פרסום חובקת עולם, אומר:

    אנחנו יודעים שפלטפורמת iPaper מתאימה לצרכינו העתידיים בתחום לחלוטין, וזה נהדר. עכשיו, שילוב החנות חוסך לנו זמן משמעותי מכל הזמנה, שכן התהליך מתבצע מהר יותר פי שתיים כהזמנה טלפונית.

    בהתחשב בפתרונות ובצרכים, אפשר לבצע הזמנות דרך עגלת קניות ישירות מהקטלוג, מהאתר או דרך פונקציית קנייה באימייל, דרכו בסופו של דבר נשלחים המוצרים.

    מיזוג הקטלוג האינטרנטי שלכם עם חנות המסחר האלקטרוני שלכם מאפשר ללקוחות שלכם לעבור מחיפוש לרכישת מוצרים.

  5. חיפוש טוב יותר

    קטלוגים אינטרנטיים מודרניים מאובזרים ביכולות חיפוש אינטראקטיביות. אפילו אם אתם מספקים אלפי מוצרים, תעודות, מסמכים, רשימות מחירים וכד', אפשר למצוא את המידע הרלוונטי תוך שניות ספורות.

    דוגמה בה תוצאות חיפוש מציגות את מספר העמוד מיידית

    אז:
    עם מידע מוצר מעודכן בידיכם, נציגי מכירות יכולים לענות ולחקור כל שאלה מהלקוחות שלכם באופן מיידי. עושים זאת בתחומים כמו:

    א. הצעת פתרונות נכונים למטלות ספציפיות.
    ב. מציאת המחיר הטוב ביותר למטלה
    ג. מתן מידע חשוב לגבי זמני משלוח

    תעודות, תיאורי מוצר, תעודות אחריות, רשימות מחירים, הוראות הרכבה וטיפול, דיווחי צרכנים וחומר שיווקי רלוונטי ניתן למצוא תוך שניות ספורות.

    ההיבט המכריע הזה של מתן ערך ללקוח פוטנציאלי, כשהיועץ יכול לספק תשובות לשאלות – פשוטות ומסובכות – ממש כאן ועכשיו, מהווה חשיבות רבה ליועצי המכירות.

    חברת המכירות מעסק-לעסק עמוסת המוצרים אמריקאית ידועה משתמשת בקטלוגים אינטרנטיים להאצת מכירות בגלל יעילות החיפוש.

  6. סקירה טובה יותר

    עם כל מה שצויין למעלה מגיעה גם סקירה טובה יותר שרישומים אינטרנטיים יכולים לספק.

    עם תיק מוצרים נרחב, חברות מכירות מעסק-לעסק נושאות בדרך כלל מספר רב של קטלוגים. בכך נראה שנגישות המידע יכולה להיות מעט מסובכת.

    למזלן, כמו בעולם שמחוץ לרשת, תיקיות הן דבר מאוד שימושי. תיקיות דיגיטליות, שנקראות גם תיקיות אלקטרוניות, הופכות חיפוש להרבה יותר יעיל משהיה מחוץ לרשת.

    הקטלוגים השונים יכולים להשמר במספר תיקיות, כדי שאפשר יהיה למצוא אותם מכל מקום שנראה הגיוני.

  7. קטלוגים אלקטרוניים מביאים תנועה לאתר שלכם

    מגזינים דיגיטליים וקטלוגים אלקטרוניים יכולים להיות מותאמים למנועי חיפוש, כך שיהיה אפשר למצוא אותם יותר בקלות אונליין. זה, שוב, מרחיב את הגישה שלכם ליותר לקוחות, בהשוואה לחומר מודפס.

    בשימוש בביטויי מפתח ארוכים והתאמה לביטויים ספציפיים אלה, הקטלוגים האלקטרוניים שלכם יכולים לעזור לכם להגיע לדירוגי SEO גבוהים יותר.

    זכרו:

    א. לכלול את הנושא בכתובת האתר
    ב. לכלול את הנושא בכותרת
    ג. לרשום טקסט מבוא הכולל ביטוי מפתח ארוך

    הורידו את כל אלה ויותר טיפים של SEO בספר האלקטרוני החינמי הזה:

  8. חוויה מותאמת אישית

    עם קטלוגים אלקטרוניים למכירות מעסק-לעסק, יש לכם את האפשרות ליצור הצעות אישיות ללקוחות הפוטנציאליים השונים שלכם.

    במקום לנקוט בגישת ה"אחד בשביל כולם", בה שולחים את אותו הקטלוג לכל הלקוחות הפוטנציאליים, אתם יכולים למצוא את קהל היעד שלכם בשימוש בשפה שלהם, המטבע שלהם, לוגואים, מותגים, תמונות ועוד.
    התאמה אישית של התוכן הוכיחה את עצמה כיעילה כאשר משתמשים בקטלוגים אלקטרוניים כדי ליצור קטלוגי מוצרים אינטראקטיביים לשותפים פוטנציאליים חדשים.

    הצעות אישיות ועלונים אלו מכוונים במיוחד לשותפים הפוטנציאליים ע"י שימוש בלוגו, העדפות, ורשימת מחירים. בגלל שזה נראה כל כך אישי, זה עוזר לתפוס את תשומת לבם של לקוחות, מעורר שיחה ולבסוף – שותפות.

 

בשורה התחתונה –

אם אתם עדיין לא עוברים לדיגיטל ועדיין לא משתמשים במרכיבים הפשוטים שיכולים לתפוס את תשומת לבם של הקוראים שלכם, הסיכוי לאבד לקוחות פוטנציאליים רק גדל וגדל.

פוסטים נוספים הקשורים לנושא:

  • מה ההבדל בין MBA, MIM ו- EMBA?מה ההבדל בין MBA, MIM ו- EMBA?
  • קניה ומכירה של סטוקים של מוצרים וסחורותקניה ומכירה של סטוקים של מוצרים וסחורות
  • נטוורקינג – מה זה ואיך עושים זאת נכון?נטוורקינג – מה זה ואיך עושים זאת נכון?
  • כיצד לבחור את שמלת כלה הטובה ביותר עבורך – שאלה זו מעסיקה כלות רבותכיצד לבחור את שמלת כלה הטובה ביותר עבורך – שאלה זו…
  • מידוף למחסנים ומרכזים לוגיסטיים כפתרון יעיל לשיפור ניהול מחסנים ולוגיסטיקה בעסקיםמידוף למחסנים ומרכזים לוגיסטיים כפתרון יעיל לשיפור…
  • חברת Marketing Solutions - חברה לשיפור ביצועים במכירות, שיווק, מערכות טכנולוגיות אוטומאציות שיווקיותחברת Marketing Solutions - חברה לשיפור ביצועים…

|להציג את כל הפוסטים של Admin


« פוסט קודם
פוסט הבא »
פוסטים פופולאריים
איך משנים את עולם הפרסום? סרטון תדמית אחד שעושה את כל העבודה
הפקת סרטי תדמית וידאו שיווקי ופרסום

איך משנים את עולם הפרסום? סרטון תדמית אחד שעושה את כל העבודה

Admin 29 בדצמבר 2020

עסק קטן, חברה מצליחה או ארגון משמעותי במשק. כל מי שרוצה להצליח בסביבת העבודה שלו, חייבת לבצע התאמות ושינויים בצרכים,

קניה ומכירה של סטוקים של מוצרים וסחורות
כלכלה

קניה ומכירה של סטוקים של מוצרים וסחורות

Admin 7 באוקטובר 2020

עסקים רבים בשוק המקומי והעולמי מרגישים ירידה ניכרת בכמות קניות של מוצרים שונים על-ידי הצרכן הסופי, כאשר לאחרונה הירידה קשורה

קידום תכנים מקצועיים בעזרת סרטון תדמית
הפקת סרטי תדמית וידאו שיווקי ופרסום

קידום תכנים מקצועיים בעזרת סרטון תדמית

Admin 15 בספטמבר 2020

הרשת מלאה בתכנים ממומנים ואורגניים, ברמות שונות של הפקה, אשר עונים על צרכים של מפרסמים מול קהלים שונים. במיוחד, לאור

מידוף למחסנים ומרכזים לוגיסטיים כפתרון יעיל לשיפור ניהול מחסנים ולוגיסטיקה בעסקים
בעלי מקצוע

מידוף למחסנים ומרכזים לוגיסטיים כפתרון יעיל לשיפור ניהול מחסנים ולוגיסטיקה בעסקים

Admin 15 באוגוסט 2020

במחסנים רבים אם זה מחסן קטן של עסק מקומי, מחסנים של רשתות קמונעיות או מחסן לוגיסטי מרכזי מתעורר שוב ושוב

3 כללי זהב להתמודדות עם פוסט טראומה וחרדה
בריאות הגוף והנפש

3 כללי זהב להתמודדות עם פוסט טראומה וחרדה

Admin 9 באוגוסט 2020

האם אתה מכיר גבר או אשה בוגרים שלא חוו אפילו טראומה אחת בחייהם אם כן ספרו לי עליהם. יותר מאשמח

יישוב סכסוכים עסקיים בעזרת מגשר מוסמך
עורכי פטנטים סימני מסחר עריכת דין

יישוב סכסוכים עסקיים בעזרת מגשר מוסמך

Admin 24 ביוני 2020

כל רעיון נהדר בסופו של הדבר עתיד להפוך לעסק מצליח ומכיוון שעסקים מצליחים ניתן להקים ולנהל באמצעות שיתוף פעולה בין

לוכדי נחשים ובעלי חיים כפתרון למטרד בפריסה ארצית
בעלי מקצוע

לוכדי נחשים ובעלי חיים כפתרון למטרד בפריסה ארצית

Admin 3 ביוני 2020

עונת הקיץ הגיע ואיתה מטרד שרבים בוודאי מרגישים אותו בפריסה ארצית והוא ללא ספק נחשים שמגיעים לסביבות מיושבות ובעלי חיים

פוסטים מעניינים

פוסט בנושא טבעות אירוסין ותכשיטי זהב

פוסט בנושא סימון חניות וכבישים בפריסה ארצית

פוסט בנושא קורסים וסדנאות לקידום אתרים ושיווק באינטרנט

פוסט בנושא תמ"א 38 לחזוק במנים בישראל

פוסט בנושא בניית אתרי קטלוג מרהיבים

פוסט בנושא השתלת שיער בטורקיה, קפריסין וישראל

פוסט בנושא קבלת דרכון אירופאי ואזרחות אירופאית

פוסט בנושא שמלות כלה למכירה והשכרה

 

RSS פתרונות אחסון למחסן, מידוף למחסנים וחנויות, מדפים לתעשיה ולמשטחים
  • מדפים איכותיים לאחסון ארוך טווח 17 בספטמבר 2020
  • תכנון תוכנית בניית מחסן 17 בספטמבר 2020
  • פתרונות אחסון מסמכים לעסקים 17 בספטמבר 2020
  • פתרונות אחסון ומידוף לעסקים 19 באוגוסט 2020
  • סדר וארגון הם הבסיס של כל עסק קיים 19 באוגוסט 2020
RSS לוכד נחשים ארסיים ומסוכנים לציבור
  • עזרה ראשונה בהכשת נחש – עשה ואל תעשה! 17 בספטמבר 2020
  • הכנה מוקדמת מונעת אסון 17 בספטמבר 2020
  • איך לצמצם אפשרות של הגעת נחשים למקומות מיושבים 26 במאי 2020
RSS סיור קולינרי בשוק לוינסקי בתל אביב – סיורי טעימות בשווקים
  • תמונות משוק מחנה יהודה בירושלים (סיור טעימות בשוק מחנה יהודה) 7 במרץ 2020
  • מתכון להכנת קציצות עוף ובקר (מתכון קציצות בשר) 22 בפברואר 2020
  • תמונות משוק הכרמל בתל אביב (סיור טעימות בשוק הכרמל) 22 בפברואר 2020
  • תמונות משוק לוינסקי בתל אביב (סיור טעימות בשוק לוינסקי) 22 בפברואר 2020
  • פרעצל פלצל גבינה עם צימוקים 8 בפברואר 2020
אודות האתר

נביא לכם מידע עדכני ככל הניתן בתחומים שונים – הישר אליכם למובייל, למחשב, או לטאבלט

פינת הפרגונים שלנו:

מומלץ לראות פרויקט כדור שלג שמלמד איך להרוויח כסף באינטרנט בכוחות עצמכם ולייצר נכסים מניבים ברשת

אתר wow.center מציע מגוון טיפולים אסתטיים לנשים וגברים ואחד מהם זהו טיפול להסרת קעקועים בלייזר ללא צלקות בטכנולוגיה מתקדמת

חברות חיטוי נגד קורונה, חיטוי מקומות ציבוריים למניעת מחלות זיהומיות, התפשטות חיידקים ווירוסים במיוחד בזמן האחרון

פוסטים אחרונים

איך משנים את עולם הפרסום? סרטון תדמית אחד שעושה את כל העבודה

קניה ומכירה של סטוקים של מוצרים וסחורות

קידום תכנים מקצועיים בעזרת סרטון תדמית

3 כללי זהב להתמודדות עם פוסט טראומה וחרדה

יישוב סכסוכים עסקיים בעזרת מגשר מוסמך

קטגוריות
  • אדריכלים יועצי נגישות ובטיחות פיקוח בניה (3)
  • אופנה והלבשה (3)
  • אזרחויות ודרכונים של מדינות זרות (3)
  • אסתטיקה ויופי (3)
  • ארגון אירועים חתונה כנסים ואירועים (1)
  • בניית אתרים (1)
  • בעלי מקצוע (2)
  • בריאות הגוף והנפש (2)
  • הורות וילדים (1)
  • הפקת סרטי תדמית וידאו שיווקי ופרסום (3)
  • חיפוש עבודה וקריירה (1)
  • טיולים (4)
  • כלכלה (2)
  • לימודים וקריירה (2)
  • מערכות כיבוי אש וגילוי עשן (1)
  • מתנות (1)
  • נדל"ן (5)
  • עורכי פטנטים סימני מסחר עריכת דין (3)
  • עיבוד שבבי וייצור תבניות וחלקים (1)
  • ציוד לתינוקות (1)
  • קידום אתרים (3)
  • שיפור ביצועים שיווק ומכירות (1)
  • תחבורה (1)
  • תיקים וציוד לחיילים (3)
  • תכשיטים ויהלומים (1)
כל הזכויות שמורות
גלילה לראש העמוד