חברת Marketing Solutions – חברה לשיפור ביצועים במכירות, שיווק, מערכות טכנולוגיות אוטומאציות שיווקיות ומקצוע המשאב האנושי – באמצעות כלים, מיומנויות, ותהליכי ניהול.
אנו במרקטינג סולושנס מומחים בשיפור ביצועים מ-2009 ועוזרים לכם :
- לשפר תהליכי מכירה ושימור לקוחות
- להגדיל את המכירות
- לשפר ולמקסם יחסי המרה
- לשפר ולאפיין שימוש חכם במערכות טכנולוגיות: CRM, טלפוניה ואוטומציות שיווקיות
- למקצע ולפתח את המשאב האנושי שלכם וכך להגדיל את התפוקות
- למקסם את הדאטה בייס -Data Base באמצעות בניית מתודולוגיה ייחודית למקסום הרשומות הקיימות
- לשפר את תהליכי השיווק
- לייצר תהליכי דיגיטציה חכמה
- לשפר את מסע הלקוח
- לשפר את חווית הלקוח
המנהלים בחברת Marketing Solutions מיטל הדר ואסף הדר,
הצליחו להוביל מעל 280 חברות וארגונים בשיפור ביצועים מדידים תוך כדי מקצועיות ויסודיות ברמות הגבוהות ביותר בשיטות ומתודולוגיות ייחודיות
כיצד מרקטינג סולושנס מסייעת לחברות במכירות טלפוניות/ מכירות שטח
- בניית מתודולוגית מכירות
- שפת המכירות – שפה מקדמת מסר
- תכנית מכירות על פני תקופות
- בניית תקציב מכירות
- בניית מודל שכר ותגמול
- בניית תכנית תמריצים והנעה
- יצירת נהלי עבודה למוקד /מערך המכירות בשטח
- בניית שגרות עבודה במוקד / מערך המכירות בשטח
- ניהול CUP מיטבי
- הקצאות לידים עפ"י מתודולוגיה
- מקסום לידים רדומים/דאטה בייס קיים
- הגדרת ימי מרתון וימי מכירות מיוחדים
- בניית ספר מכירות הכולל: תועלות ויתרונות המוצר, בנק התנגדויות, בנק שאלות תשובות, מתחרים, בנק שאלות מקצועיות
- בניית תסריטי שיחה בהתאמה לסטאטוסים שונים,מקור הגעה, סווג , שיחה ראשונה , שיחת פולו אפ, מעקבים וכו
- תפריט שיחת מכירה לפגישת מכירה פרונטלית – לפני ואחרי
- פגישה ראשונה, תהליך פולו אפ, פגישת פולו אפ
- אפסייל, קורסל, דאונסייל
- כלים לניהול מכירות מיטבי
- בניית תכנית נאמנות לקוח, שגרירים
- מודל חבר מביא חבר , ובניית תהליך ליצירת לידים עצמאית
- הגדרת תמיכה לאנשי מכירות שטח – BACK OFFICE
- הגדרה ותעדוף תיקי לקוחות – ABC
- בניית תכנית לביקורי לקוחות חדשים/קיימים ברמה יומית
- שיפור /הקמה מועדון לקוחות
- בניית אקדמיית מכירות: סדנאות, הכשרות, תכנית ליווי אחד על אחד, OJT
תוצרים במכירות
- שיפור תהליכי ניהול המכירות ותהליכי המכירה
- הגדלת כמות הלקוחות
- הגדלת יחסי המרה
- הקטנת נוטשים
- שימור לקוחות
- הוזלת עלות הרכשה שיווקית
- שיפור במדדים איכותיים וכמותיים במערך המכירות
- הטמעת תהליכי עבודה, כלים, שגרות עבור אנשי המכירות וניהול המכירות
- בניית מודל תגמול ותמרוץ מוביל תוצאה
- התמקצעות ושימור אנשי/נציגי המכירות
- שיפור מיומנויות מכירה בקרב אנשי/נציגי המכירות
- שיפור מיומנויות ניהול למנהלי המכירות /מוקדים
- תהליך הכשרה מיטבי בכניסה לתפקיד חדש
- אקדמיה ותרבות של אימון מכירות – הכשרה ואימון של צוותי המכירות
- שיפור תהליכי ניהול
כיצד Marketing Solutions מסייעת לחברות בתחום השיווק:
- בניית אסטרטגיה שיווקית
- הגדרת תקציב שיווקי "נושם" הכולל מדדי איכות ויעדים כמותיים
- תכנית מדיה התומכת בהגדרת התקציב
- מקסום נכסים דיגיטליים -אתר החברה, עמודי נחיתה, בניית Coreg ליצירת לידים איכותיים יותר, בניית תכנית דוורים ממירה , מקסום הפעילות ברשתות חברתיות
(פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, לינקדאין), בלוג , ווטסאפ, ,הודעות SMS - ניהול אופטימיזציה של ערוצי המדיה עפ"י ביצועים בפועל
- מקורות לטרגוט דאטה חכמה נוספת
- שפה תקשורתית הכוללת את השפה והמסרים התומכים בשפה המותגית
- בניית מערך שותפים עצמאי -"אפיליאייט" Affiliate
- שת"פים מסחריים ושיווקיים מול גופים חיצוניים -משווקים/פלטפורמות/מועדונים/וועדים/ארגונים
- אוטומציה שיווקית דיגיטלית ואנושית ממירה באמצעות יצירת עצי פעולה לסטטוסים ואינטראקציות שונות לפני, ברכישה ואחרי רכישה
- בניית מסע לקוח לחימום מערכת יחסים עם לקוחות בצורה מיטבית
- בניית תהליך של חווית לקוח לשביעות רצון גבוהה בקרב לקוחות
התוצרים בשיווק
- שיפור מתמיד ואופטימיזציה לקמפיינים
- שיווק מוביל תוצאה
- הוזלת עלות הרכשת גיוס לקוח -עלות שיווקית
- יצירת תהליכי שיווקי דיגיטליים חכמים
- תהליכים אוטומטיים משפרי יחסי המרה (כלים טכנולוגיים)
- ניהול מיטבי של תקציבי שיווק ומדיה
- נכסים דיגיטליים ממותגים וממירים
- הקטנת אחוז לידים לא רלוונטים
כיצד מרקטינג סולושנס מסייעת לחברות בתחום המערכות :
שיפור ואפיון השימוש במערכות טכנולוגיות של החברה קיימות/חדשות כגון :
מערכת CRM, טלפוניה, אוטומציות שיווקיות דוורים, כלים טכנולוגיים, מלאי, כספים ולוגיסטיקה
אפיון מלא לדרישות וצרכים במערכות הקיימות או למערכות חדשות
- פתרון הוליסטי מקיף התואם את צורכי הארגון (שיווק, מכירות , שירות, תפעול)
- יצירת תקשורת בין ממשקים הפנימיים באמצעות המערכות
- שיפור ומקסום תהליכי השיווק, מכירה, השירות
- אוטומאציה שיווקית חכמה
- ניהול לקוחות בצורה מיטבית
- ניהול CUP מיטבי – תעדוף חכם בניהול לידים ורשומות
- שיפור מדדים : Service Level Agreement ו- Key Performance Indicators
- חווית משתמש קצה
- מידע נגיש ומתועד לכל מחלקה הכולל שליפת נתונים ובקרה מהירה ויעילה
- אנליזה , כלים ניהולים, ניתוחים ודשבורדים חכמים לניהול
- מצב שבו לכל עובד ומנהל יש שליטה מלאה מרחוק ומכל מקום
- הגדרות עצמאיות ללא תלות – יצירת שדות פרמטרים והגדרות באופן עצמאי
- כלי עזר לתהליך הכשר בכניסה לתפקיד
- למידה מתמדת -ארגון לומד תוך כדי תנועה מגיב מהר
- מסע לקוח -תהליך חכם יותר בחימום מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים
- שיפור חווית הלקוח
- שיפור משאבי הארגון -מיקוד ויעילות, קיצור והפחתת זמני עבודה על המערכות
- ניהול הדאטה בצורה חכמה וממוקדת יותר – מקסום הרשומות
אם גם אתם חייבים להיות ערוכים קדימה ולייצר תוצאות טובות יותר – צרו עמנו קשר
www.marketings.co.il